2012年5月5日星期六

our distance...always is a.problem…

You always tell me our distance have no change
yes,in fizikal we really din change,
but you and me have clealy know that we have not close as last time edi

Because of what ?
because of someone has destroyed our relation..

不是我不说话,
只是没话题了,也不想聊了
变的人是你们自己,
我并不是备胎!!
不是谁谁谁不理谁谁谁
你们才懂有我这个谁谁谁!

我看到很闲,也很没有心情
与其理你们的事,
倒不如我什么也不想懂
反正我费事懂太多你们又怀疑我

总之,我做好我自己
你们…?
谢谢,真的不用在乎我:))

没有评论:

发表评论